هولد تا بیت کوین صد هزار دلاری!

هولد تا بیت کوین صدهزار دلاری!

بر اساس تحلیل های بسیاری از افراد معروف دارنده بیت کوین و تحلیلگران بزرگ بیت کوین تا پایان سال 2021 ارزش بیت کوین 100 هزار دلار را رد خواهد کرد. هولدر های قدیمی بیت کوین تمایل چندانی به فروش بیت کوین های خود ندارند و در عوض در قیمت های پایین به تعداد بیت کوین های خود اضافه می‌کنند و ماینر های بیت کوین نیز در چند وقت اخیر تمایل بیشتری نسبت به هولد بیت کوین های خود تا فروش آنها دارند.

با ورود انواع شرکت ها به این بازار و خرید بیت کوین توسط آن ها تمایل افراد عادی نیز به خرید بیت کوین و هولد آن به عنوان یک دارایی دیجیتالی بیشتر شده است. از طرفی شرکت های بزرگ و خیریه های مختلف نیز بیت کوین را برای پرداخت در ازای خدمات و کالا قبول می‌کنند. پس افراد می‌توانند از بیت کوین استفاده های فراوانی کنند و خرید های خود را انجام دهند. برای مثال جزیره کارائیب اولین محلی است که ساکنان آن می‌توانند با بیت کونی تمام کار های روزمره خود را انجام دهند و این جزیره به سکونتگاهی برای بیت کوینر ها تبدیل شده است.

یکی از شرکت های پیشگام در خرید بیت کوین و سرمایه گذاری بر روی آن شرکت مایکرواستراتژی است. مایکرواستراتژی تا به حال 92,079 با قیمت میانگینی در حدود 24,450 دلار خریداری کرده است و آن ها را هولد کرده است. Michael J. Saylor صاحب این شرکت سرمایه گذاری و یکی از برترین کارآفرینان است که اظهار نظر هایش در مورد بیتکوین در چند وقت اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از اظهار نظر های برجسته او در مورد بیت کوین این است که بیت کوین بهترین رمزارز است و هیچ رقیبی ندارد و سلطه خود را بر روی این بازار حفظ خواهد کرد.

تحلیلگران حتی برای بیت کوین قیمت های میلیون دلاری نیز پیش بینی می‌کنند و باور دارند ارزش بیت کوین در چند سال آینده به میلیون ها دلار می‌رسد. بظور کلی بیت کوین ویژگی هایی دارد که آن را نسبت به رمزارز های دیگر متمایز می‌کند یکی از بارزترین این ویژگی ها محدود بودن کل بیت کوین های موجود به 21 میلیون عدد است. و همین کمیاب بودن در آینده باعث می‌شود قیمت بیت کوین در صورت افزایش تقاضا برای خرید از حد انتظار فراتر برود.

به طور کلی بیت کوین تا به حال مسیر سختی را گذرانده اما هیچگاه هولدر ها (دارندگان) خود را از داشتن آن به ظور کامل پشیمان نکرده است. هولدر های بیت کوین خرید و استفاده از تکنولوژی آن را راهی به سوی آینده ای روشن می‌دانند که در آن مردم با بیرون آمدن از زیر سلطه قدرت ها به زندگی آزاد و بی دردسر خود بپردازند.

اگر در مورد بیت کوین و بازار رمزارز ها سوالی دارید می‌توانید وارد گروه تلگرام تیک ارز شوید و سوال خود را برای ادمین های ما که به صورت 24 ساعته فعال هستند مطرح کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *