کاهش قیمت 35 درصدی توکن SHIB!

سازندگان توکن SHIB نیمی از توکن ها را به ویتالیک بوترین خالق اتریوم ارسال کرده بودند تا از این طریق به نوعی توکن سوزی کرده باشند و برای کاهش عرضه آن در بازار و افزایش تقاضا آن را از بازار خارج کرده باشند. اما بوترین با خارج کردن SHIB از استخر نقدینگی Uniswap سرمایه هولدرهای شیبا را سوزاند!

ویتالیک بوترین با اهدای 1 میلیارد دلار به صورت شیبا در جهت مبارزه با بیماری کرونا در هند باعث افت 35 درصدی شیبا، و 65 درصدی Akita شد. پیش تر بسیاری از تریدر های کهنه کار در مورد خطرات سرمایه گذاری بر روی این ارز ها اخطار های بسیاری به مردم داده بودند. ولی افراد مختلف با سرمایه های متفاوت اقدام به خرید شیبا کرده و در انتظار دریافت افزایشی مانند افزایش دوج کوین بودند.

رمزارز هایی که به سرعت هایپ می‌شوند و بدون توقف به رشد ادامه می‌دهند قطعا در نقطه ریزش بزرگی خواهند داشت به سرمایه گذاران خود ضرر های سنگینی وارد می‌کنند. پیشنهاد ما این است که بر روی این رمزارز ها سرمایه گذاری نکنید یا حداکثر 5% سرمایه تان را به آنها اختصاص دهید. برای مثال دوج در اوج قیمتی خود از حدود 0.7$ قیمتش به 0.4$ کاهش یافت و ضرر های زیادی را به افرادی که در انتظار افزایش قیمت آن پس از برنامه تلویزیونی ایلان ماسک بودند وارد کرد. رمزارز های زیادی وجود داشته اند که با وجود برنامه های بسیار به فراموشی سپرده اند! هنگام سرمایه گذاری در رمزارز های هایپ شده احتیاط کنید.

اگر سوالی در مورد این ارز ها دارید در گروه تلگرام تیک ارز عضو شوید و آن را برای ادمین های ما که به صورت 24 ساعته پاسخگو هستند مطرح کنید.

برای یادگیری بیشتر با ما همراه باشید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *